»Poslovni letalski prevozi nikoli ne bodo več tisto, kar so bili pred epidemijo, zato služim s shortanjem (prodaja na kratko) tega sektorja.«
»Po naših ocenah bodo podjetja v sektorju potrebovala od 70 do 80 milijard dolarjev (to je od približno 59 do 67 milijard evrov) dodatne pomoči. Sicer ne bodo preživeli.«
»Že tako medlo okrevanje letalskega sektorja se je novembra popolnoma ustavilo. To je posledica odziva vlad, ki so na nove izbruhe odgovorile s še strožjimi omejitvami za potovanja«
»Prvi privilegij je, da sektor ne plača trošarine na kerozin, drugi privilegij je, da če kupim vozovnico, ne plačamo DDV-ja. Če gremo z avtomobilom ali kupimo kaj drugega, plačamo DDV.«
»Po mojem mnenju je malo verjetno, da bi ta hip dobili svojo letalsko družbo. Vse nacionalne prevozniške družbe imajo izgubo. Ko bodo znane končne številke, bomo morali pogledati in videti, ali smo pripravljeni iti v to ali ne.«
»To ni solidarno v tem sektorju.«
»Ni dvoma, da je povezljivosti Slovenije slaba, to je treba nasloviti. A to se da na več načinov.«
»Brezsramno početje je po Černačevem mnenju to, da 'zdaj pridejo isti ljudje v DZ z idejo, da bi ta zapitek, ki so ga v desetinah milijonov preko dokapitalizacij, ki so izginile neznano kam, ponovno plačevali davkoplačevalci, tokrat pa ne slovenskemu na prevozniku ampak tujim letalskim družbam preko subvencij'.«
»In to se dogaja v vseh sektorjih.«
»Vse to je posledica privatizacije v sektorju električne energije.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju